BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

nedelja, 28. november 2010

naj sneži, naj sneži, naj sneži...

Sneg je pobelil našo prelepo podalpsko deželico. Super je, vse dokler ni potrebno prijeti lopate in skidati dvorišča in parkirišča. Ampak pustimo detajle. Raje uživajmo v zimskih radostih. Nike ima čudovit plašček, da je ne bo več zeblo v snegu. Takoj ko je zapadelo sem ga preizkusila. Ampak sem ga prvič narobe oblekla in se je ubogica komaj premikala, jaz pa sem gledala kako čudno ji stoji in kaj sem to spet kupila. In to ne prav poceni. Ja, Nike nosi oblekce. Ker jo očitno zebe in ker je moje mnenje, da kužki, čeprav v svoji osnovi imajo varovalni kožuh, prvo kot prvo niso vsi prilagojeni našim vremenskom razmeram. Tako kot Huskiji, Malamuti in podobni polarni psi niso vzrejeni za naša vroča poletja, tako nekateri psi niso vzrejeni za naše zime. Zato jih tu zebe. In potrebno jih je obleči. Kot drugo pa. Kuža ki živi v stanovanju je navajen notranjih 20, 25 stopinj, potem pa mora iti enako kot je oblečen notri na 20-30 stopinj manj. Mi nase navlečemo topel plašč, kuža ima pa kao dlako. Ja samo ista dlaka kot prej na toplem ne more enako funkcionirati na 30 stopinj manj. Zato je treba pač kužka obleči, sploh kratkodlakega. Nike je v plašču najprej stala pri miru in ni vedela kaj naj. Takoj, ko je imela plašček prav oblečen in semo jo spustila na sneg pa je nanj pozabila in uživala v igri s snegom.


Snega je napadlo že v petek. V soboto pa nas je poleg bele odeje razveseljevalo še sonce. Ker smo imeli nekaj dela nismo nikamor šli. Smo se pa sprehodili vsaj s 5rco in se na travniku pred hišo kepali s sosedi. Sem že kdaj omenila kako cool sosede imam. Te, ki mi pustijo da postavljam agility ovire na njihovem vrtu in te, ki pustijo, da tam nemoteno vadim, da na njihovem velikem vrtu šolam kužke ali se samo igram. Sosedovi otroci in zlata prinašalka Biba pa se mi pogosto pridružijo pri igri ali na kakšnem sprehodu. Takole smo se zabavali v soboto.





tam čez eni zidajo bajto, NIke pomaga. Neeeeeee, samo rov do japonske smo skopali

ojoj


Kako je pa kaj nad 1000m nadmorske višine? To smo šli preverit v nedeljo z Nino in malim Benom. Na Slivnico. Sonca ni bilo. Jaz sem kot vedno prinesla meglo,ZZ veter, Nina pa očitno padavie. Sneg je vedno močneje naletaval, na vrhu nas je precej prepihalo. Smo pa vseeno uživali. V snegu in kepanju seveda. Hribček je prijeten tudi za tiste z manj kondicije. Precej položen. Na vrhu pa nas čaka še eno prijetno presenečenje. Še en redkih hribov, kjer imajo v kočo vstop tudi kužki. Očitno so primorci k temu bolj nagnjeni kot gorenjci. Presneto, pa tako rada imam gorenjsko in gorenjce. Slaba stran tega je, da ima oskrbnik težave s pluženjem ceste do koče in bp zato koča do nadaljnega zaprta. danes je bil še v koči a je zaradi slabih vremenskih razmer hitel v dolino. Držimo pesti, da stvar čimprej uredi, ker je tako prijazen in si naše pešičke zasluži.


ja ja, je bla megla


3 komentarji:

  1. iii ful dobre slikice :) pa res so čudovite vse slikce, tud tiste pri sosedih, zgleda ko da živiš v neki pravljici :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa ja, saj v resnici je pravljično.

    OdgovoriIzbriši
  3. aja, najlepša je pa tista kjer se tolk iskreno smejiš in maš blatno nike v rokah, to lahk daš kar direkt v okvir

    OdgovoriIzbriši