BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

torek, 14. december 2010

agility 4fun- Udine




Pred prvo tekmo sem želela še malo trenirat. V ljubljani zaradi snega to ni bolo mogoče. Hotla sem it k Nini na Primorsko, pas em zvedla, da Italiani organizirajo 4fun tekmo v Udinah. In smo šli malo potrenirat kar na tekmo. Nikica se je odrezala prav dobro. V jumpingu sva si pridobili 15 kazenskih točk, ker je šla mimo ene ovire, potem je pa podrla palico, ko jo je preskočila. Nič hhudega. Odlično je zadela vhod v slalom, samo kot je v njeni navadi si je pot v slalomu malo priredila in spustila dve palici, zato sva mogli ponavljat ampak v splošnem je tekla super, jaz pa....ravno obratno. premikam se, kot, bi imela zvezana kolena, ne grem nikamor, še dobro, da je na parkurju dokaj samostojna, zna it naprej in, kot je rekla Polona, je pametna :D. Jaz si bom pa kupila električno ovratnico, da me bo nekdo stresel vsakič, ko jo bom na kakšni oviri čakala. V agilityu je pa preskočila cono, čeprav na posnetku ki je sneman z malo čudnega kota zgleda, kot, da jo je vseeno naredila. Jaz trapa trapasta sem potem trikrat ponavljala most in zadnja je bila najslabša. Nisem potem mogla kar ponavljat in ponavljat mosta tam gor, zato sem zaključila in šla dol, ker je tako fer do drugih. Čeprav je bil most še najmanjši problem. Slabša je bila gugalnica in res sem jezna, da nisem raje tega popravljala. Pa šla še v slalom. Italiani so dosti bolj na izi kot mi. debitantih si je vsak vzel čas in visel na parkurju 5 minut, mirno bi lahko tudi jaz ponovila še gugo in šla še v slalom, samo nisem navajena, da tolahko počnem na tekmi, čeprav je 4fun. Samo zaradi debitantov (in vseh ostalih), ki so si vzeli čas je tekma z precej malo tekmovalci trajala do šestih popoldne. Skratka, NE SMEM PSA ČAKAT, MORAM MU ZAUPAT IN LAUFAT!!!!

Nisem hotl aobjavit najinega posnetka, samokaj čem skrivat, kar je je, tako, da evo, tukaj je:

Ker je bil 4fun so lahko tekli tudi pari, ki sicer ne tečejo skupaj in nimajo knjižic. Tako se je v agilityu sprobal tudi ZZ. Ne morem verjet kakšen naravni talent je to. Jumping sta tekla odlično. ZZ je naredil dve lepi slepi menjavi, s katerimi se jaz mičim in muučim. NAjbrž zato, ker toliko razmišljam o tem on pa dela, kar se mu pač zdi logično. Pa še, Italiani imajo neka svoja čudna pravila. Mediuma sploh ni bilo. Samo small in large. Bena sem prijavila v Medium seveda, pa so ga vtaknili v large. Sem mislila, da pol hopov nebo preskočil, pa jih je, čisto vse. Ponosna sem na oba, ki sta me prav prijetno presenetila. Z vami delim tudi njun posnetek

4 komentarji:

  1. ti res verjameš ZZju, da ni treniral?? Jaz ne..

    pridni, res super za prvi tek, oba, Ben (+Zlatko) in Nike (+Simona).

    p.s., a kdaj prebereš za sabo kaj napišeš :D?

    OdgovoriIzbriši
  2. khm, ja preverem, sam se mi pol ne da popravljat :)
    I am, what I am!

    OdgovoriIzbriši
  3. a ne, zdej pa je film z mano :), prej ga ni blo :)

    OdgovoriIzbriši