BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

ponedeljek, 20. december 2010

PRESTRANEK 2010 PRVA URADNA AGILITY TEKMA

Spomnim se prve agility tekme od Bena. Zmedena sem bila tokrat skoraj tako kot takrat. Ker je pol tekmovalcev manjkalo sem bila na vrsti druga, namesto šesta in sem seveda zamudila svoj lastni štart. In pozabila sem pol parkurja v jumpingu. Ampak vseeno, je bilo zabavno. Jumping sem kar zabluzila, preveč sem jo čakala, pri tunelih sem se panično drla kozi, kozi, kozi, pri slalomu tudi paničarim in to čisto brez veze.( tudi pri Benu). Ampak agility sem se vseeno malo vzela k sebi in resno tekla. Cona na mostu je bila odlična, gugo je pa preskočila. Samo sem bila pridna in sem jo šla ponavljat. Slaloma sploh ne bom omennjala. Že od Bena imam neko paniko na slalomu in jo delam tudi pri Nike. Brezveze, vhod zna najti odllično, zaradi moje panike ga pa fali, ker ji hočem kao natanno pokazat, pa jo namesto tega izrinem. Ehhh











Ker smo bili ravno pri Nini v Sežani, smo v nedeljo bolj za hec kot zares v snegu malo potrenirali. Dejansko, glede slaloma sploh nimam kaj komlicirat. Rečem slalom in gre! Samo natrenirat moram še da ga bo samostojno odtekla, ne glede na to kje boom jaz, da bom lahko menjala tudi za njo. Ampak počasi, veliko stvari je treba še naštudirat, itak.

Ni komentarjev:

Objavite komentar