BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

torek, 21. december 2010

Božični Prestranek 2010

Moj mali Beni se je na tokratni tekmi v prestranku odrezal odlično. Se vidi, da mi mraz bolj paše. Letel je kot raketa. Prav veselje je teči z njim, k oje tako navdušen. Prav malo mar mi je za vse napake ki sva jih naredila. Prav malo mar mi je za polete, ki jih je imel preko guge. (čeprav se ni za navadit)Važno je, da ga ni prav nič zamorilo, ko sva jih popravljala. On se je očitno zabaval in je pičil! In to je najbolj pomembno. Če bi skos tako tekel bi bil prav žur.











V nedeljo smo si pa privoščili počitek pri Nini. Končno smo delali to, kar sem si že dolgo želela. NIČ! Malo smo šli na sprehod tam okoli, drugače smo pa prav zares lenarili.

3 komentarji:

  1. hehe, dobro muziko si tokrat zbrala :) pa pr nike mi je tudi ful všeč! zadela si v nulo :) ojoj, drugače pa tole zdej zgleda tako - prideš h nini, ne delaš nič :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super je, nikakor se ne morem spravit delat nič in neskončno sem srečna, če lahko z nekom to počnem. Sicer pa, saj so dokazi da tud s tabo okol hodimo ne. Celo po revijah ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. hehe, drugič nam mogoče celo uspe met lepo frizuro :D :D :D

    OdgovoriIzbriši