BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

sreda, 16. marec 2011

HOW HOW do Onemoglosti, Onemoglost pa ne pride.

Nike je kar super pes. Doma načeloma večino časa prespi in pusti, da jaz v miru delam karkoli pač. To je najbrž zato, ker smo sicer tako veliko zunaj in tudi ko smo doma delamo trikce in podobno. Kužki potem pač potrebujejo svojih nešteto ur spanca. Če jo vidiš doma, bi si v bistvu lahko mislil kako miren pes je to. Važno je, da ima svojo odejo čez glavo. Vendar to ne pomeni, da se ji nič ne da, takoj ko omenim akcijo je za! Ko pride ven je popolnoma drug pes, kot nekaj minut nazaj. Takoj začne skakat in noret. To mi je pri njen kar všeč.
Imamo pa včasih tudi viške energije in norimo tudi doma. Moram rečt, da mi je kar všeč, da to ni vsak dan, ker takšno norenje, ko jo prime, traja več ur. ampak jih izkoristim, ko jo prime in se z njo z veseljem igram in se zabavam z njo, ker mi je všeč tudi to kako nora zna bit.



Kaj pa Panetone? Pridruži se noriji seveda. V igro vključi veliko lajanja. Tudi on ima svojo žogico. Sicer on obupa prej ampak če mu dovolim lajat, potem vse tri, štiri ure laja z nama. To pa zanj res ni problem. Še dobro, da živimo, kjer živimo in naših sosedov naše žurke ne motijo. Jap, upan, da mi ne bo nikoli več treba živet v strnejnem blokovskem naselju. No ker je baje vse odvisno od mene pač ne bom!

Ni komentarjev:

Objavite komentar