BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

sreda, 16. marec 2011

Seminar poslušnosti by: Marko Koskensalo

Niso samo moji kužki in moji tečajniki tisti, ki jih učim. Širim tudi svoja obzorja. Da sem v svojem znanju čimbolj široka sem se prejšnji vikend udeležila seminarja finca Marka Koskensala. On je sicer znan po metodah, ki jih sama ne odobravam,oz. sem že skozi seminar ugotovila, da bi znala stvar naučiti enostavneje celo sama, vendar pa sem mnenja, da moram te metode, kot inštruktor, poznat, čeprav jih ne uporabljam. Na delu poslušnosti, ki sem se ga udeležila nam je prizanesel z res grobimi metodami in prikazal takšne, ki so bile v večini primerov sprejemljive celo zame. V svojih tečajih sem imela tuditečajnike, ki bi se jih zdaj morda lotila malce drugače. Niso namreč vsi psi isti in nekateri potrebujejo tudi malo prilagoditve v šolanju.
Veliko se ukvarja z dvigovanjem energije in ta del mi je bil zelo všeč. Kljub temu, da je delal predvsem na Belgijskih ovčarjih, ki so karakterno (in celo po velikosti) drugačni od večine mojih tečajnikov sem izluščila kar nekaj koristnih informacij in idej. Najprej sem hotela samo poslušat ampak ker so mi dali priložnost sem mu predstavila tudi svoje pse in probleme. Pravzaprav je bilo prav smešno. Med vsemi tistimi Belgijci in Nemci in njihovimi vodniki, med katerimije bila polovica vojakov sem se tam znašla jaz s svojim Benom in Nike. In v soboto, ko je Nina bordala in sem čuvala še malega Bena še z njim. Belgijci in moji mali pajacki.
Z Benom sem predstavila problem medlosti in slabe energije. Dal mi je kar dobro idejo kako dvigovat njegovo energijo in kako končno pozitivno izkoristiti njegovo voljo do neprestanega lajanja. Lajanje namreč precej dviguje njegovo energijo. Situacija je bila hitro malce boljša. Bomo videli, če lahko z Benom tako pridem še dlje, kot sem. Da ne bo pomote, že zdaj sem z njegovim delom več kot zadovoljn,glede na to, kaj je kazal, pa vendar, če obstaja možnost, da to še dvignem, zakaj ne??
Nike pa. Glede na to, kako je delal z Belgijci me je prav zanimalo, kako bi delal z majhnim psom. Ampak ga je moj način dela zadovoljil, za takega psa njegova metoda vsekakor ni primerna že zaradi velikosti. Tako mi še v naprej ostane klikanje čim boljšega položaja, s samo energijo pa pri njej ni toliko težav. Že sama vem, da če ji pade, jo dvakrat pošljem okorg drevesa, se malo poruvam in je spet na vrhuncu.
POleg dvigovanja energije sem dobila še nekaj koristnih in uporabnih informacij, tako, da sem načeloma z obiskom seminarja kar zadovoljna.

Posnetkov seminaraj žal nimam,ker ga ni dovolil snemati, ftografij pa tudi ne veliko,ker sem se posvečala pridobivanju informacij, ne fotografiranju.

Ni komentarjev:

Objavite komentar