BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

ponedeljek, 18. april 2011

Varaždin-Nike

...v Varaždinu...je bila tekma v nedeljo. Odrezali sva se vrhunsko. Samo NIKOLI ne hvali dneva pred nočjo. tekli sva agility in ko so bile za nama vse cone in slalom, vse izpeljano popolno mi je začelo v glavi razbijati. Nula? Ne, res, tole bo nula? sam še tale tunelček in HOP HOP in jeeee, NULA. Ampak NEEEEEEEEEEE! Ni bila nula, ker sem se prehitro veselila, se prehitro ustavila, zmagoslovno dvignila roke in ZADNJA PALČKA JE BILA NA TLEH. PET pik. V tistem trenutku sem mislila, da se mi bo zmešalo, najraje bi se zabila v betonski zid malo naprej od cilja, dala glavo v WC školjko in potegnila vodo, karkoli. Kaki Baaddd. Ampak tako je. To se mi bo zgodilo še neštetokrat, s tem se je treba sprijaznit. Ampak tej je bil vseeno odličen. Še enkrat hvala Nini za nekaj odličnih nasvotov glede vodenja. Če bo šlo takonaprej bova res te nule že kmalu dobile. Ampak kot vedno je bistveno, da smo uživali, se imeli fajn v dobri družbi,končno spet v družbi prekmurcev, ki so se seveda, kot ponavadi tudi odlično odrezali. Amromeka family pobira.


2 komentarja:

  1. :) anytime! ;) js itak zelo uživam v tem ko vas vidim kako napredujeta obe! se že veselim naslednjega treninga :) pa ne samo to! občudujem tudi napredek v tvojem pisanju! zelo smo ponosni na vas!

    pa ja, komaj čakamo soboto! to bojo same nule, pa spet bo lušno!

    LP,
    Fan no.1 (Nina)in Fan no.2 (Benček)

    OdgovoriIzbriši
  2. hahahahahahahaha.... sam res Simona! Tole sem celo prebral, ne da bi potreboval slovar simonk! ;) Čestitke drugače :)

    OdgovoriIzbriši