BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

torek, 7. junij 2011

B-jevčki ali Čokoladice

B leglo pri Amromeki. Seveda smo jih že obiskali, dvakrat. Ker smo imeli tekem blizu Prekmurja smo izkoristili priložnost. Mladički so čudoviti. Ko sem jih videla prvič so nekateri ravno oči odpirali, naslednji teden pa so se že kobacali kot veliki, se oglašali in se že začeli ruvati. Prave male face. Jasno da se težko odlepim od njih. Še sreča, da imajo že vsi bodoče družinice. Dva gresta v ljubljano, ena v Kranj seveda, ena na Ptuj in ena v Zagreb. Upam, da jih bom videla tudi potem, ko bojo imeli nove domove. Do takrat pa brez skrbi, se bom še sukala okoli Prekmurja.









In še to, zelo pomembno :D Imena. Zakaj jim ves čsa govorim čokoladice? Ker imajo po čokoladicah imena. by ME :). Nekoč sem omenila, da bi raa dajala neka imena, pa je Metka rekla, da lahko poimenujem njeno naslednje leglo. Obljubo je držala, tako so B-jevčki postali čokoladice. Na B je veliko čokolad in ker sem ljubitelj čokolade in so psički tako sladki sem jih poimenovala po čokoladah. Večina ima pa tudi že klicna imena.
Amromeka Be my sweetest Lindt (Baloo) - punčka I.
Amromeka Bajadera`s Kiss - punčka II.
Amromeka Best from Toffifee (Živa) - punčka III.
Amromeka Bacio sulla Luna (Luna) - punčka IV.
Amromeka Bounti brings you sun (Bir) - fantek

Sicer je čokoladic na B dovolj za vse, pa sem se vseeno odločila, da eno poimenujem po Toffifee, ker je to Rolandova prilubljena čokolada in Lindt, ker ima Metka najraje črno čokolado, (ok priznam, da ne vem, če je črna čokolada Lindt najljubša tudi Metki, je pa meni :) )

Ni komentarjev:

Objavite komentar