BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

ponedeljek, 13. junij 2011

Nastop na razstavi na Bledu








v soboto in nedeljo je na Bledu potekala razstava psov. Razstave me res ne zanimajo in se jih ne udeležujem. Ta ne bi bila nobena izjema, če nas ne bi povabili nastopat. V družbi frizbi društva Flipsi smo nastopali Jean in njena pasja družba, Maja Rokavec s Phoebe, Lea in nemški ovčar Kal, ki sta navduševala s frizbiji kot netipična predstavnika. To vedno rada vidim. Neborderja v kateremkoli športu, kjer sicer borderji prevladujejo. Kal pa me je še dodatno navdušil s svojo živahnostjo. s Trikci pa smo publiko očarali Nina z malim Benom in mi trije. Kot navadno smo uživali v pozornosti in z veseljem po dolgem času spet sodelovali z Blayom, ki vse prevečkrat kar ponikne.






Ker nihče od nas ni ljubitelj razstav smo po nastopu kar pobegnili. Na sprehod v Šobec in na kopanje. V soboto sta se nam pridružili tudi Sheila in Tina.
Sezona cveti in kemp je precej poln. Zaželela sem si, da bi se kar komu pridružila in ostala tam. Komaj čakam Julij, ko bomo za dva tedna šli po svoje v osrčje Julijskih gora v Bovec s taborniki. štirinajst dni spanja pod zvezdami v baravi. V družbi mojih dveh in dobrih prijateljev. Kaj bi si človek želel lepšega?

1 komentar:

  1. Panetone in Nikica sta bla tako kjuuuut! Panetone je itak najboljši in najlepši, sam Nikica je bla tolk dobra ko je šepala :) pa plazenje mi je blo ful všeč

    OdgovoriIzbriši