BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

torek, 14. junij 2011

Nesreča nikoli ne počiva

Moj Panetone je v sebi prebudil lovski nagon in se spravil na model avijona, ki je bil žal v vzletu in je imel propeler v polnem teku. Ko ga je Ben poskušal ujet jih je od tega propelerja dobil pošteno po nosu. Jezna sem sama nase, ker ga nisem bolj pazila. Ampak res si nisem mislila, da bo Ben napadel letalo. Za Nike sem bila prepričana, da ga bo in sem jo prijela, od Bena pa tega, priznam, nisem pričakovala. Res sem jezna nase, ker sem tako neumna, da sem se v njuni bližini igrala s tako nevarno igračo. Samo kako bi lahko človek predvidel čisto vse nevarnosti, ki mu v življenju pretijo. Čeprav to bi lahko a ne, trapa trapasta.
Ubogega Bena je propeler tako močno udaril, da mu je premknil zob. Zdaj je revež na antibolečinskih tabletah in antibiotikih in čaka na sigurno operacijo. Potrebno bo slikati čeljust in se prepričati, da ni poškodovana kost in tudi kakšen drugi zob, kar skoraj sihurno tudi je. Ta, ki je poškodovan in zlomljen vidno pa bo šel skoraj sigurno ven. Strah me je operacije in nerkoze, saj je imel enkret že težave z zbujanjem iz nerkoze. Moj ubogi Benček. Vendar morem rečt, da bolečino kar dobro prenaša. Ko ga je udarilo ni niti zacvilil in tudi potem se je pri veterinarju presenetljivo lepo obnašal. Pretiranih znakov bolečine ne kaže in ker je na antibolečinskih tabletah upam, da ga ne boli preveč. Samo operacije in nerkoze me je pa res strah. :(

Ni komentarjev:

Objavite komentar