BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

nedelja, 3. julij 2011

Čokoladice, skoraj 7 tednov











Danes smo šli s Tino in Sheilo v prekmurje. Na obisk k Rolandu, Metki, Kaji in števični parsonski družbi, predvsem pa po dolgem in po čez prečohljat Čokoladice.
Kužki so tako čudoviti, da je velika sreča, da so vsi že oddani, sicer bi enega ukradla kar za domov. Vem, da me je samo en dan prej navdušila mala Ninina Winnie in sem zagotovo trdila, da grem čez dve leti tudi jaz po pirenejca. Ampak danes so me Čokoladice prepričale. Bom raje še kakšnega parsončka kdaj domov prinesla. Kot vedno sem se od tam težko odlepila. Popoldne so se nam pridružili tudi boodči lastniki dveh psičk, Žive(Best for you is Toffife)in Lune (Baciou sulla Luna). Živa gre v Zagreb, Luna pa v Kranj. Luno bom sigurno videvala. Kar dva od psičkov pa gresta celo v Šišo, tako, da jah, žal mi je, dragi novi skrbniki in lastniki, Simona vam bo malce težila. Pa ne preveč, Obljubim.
PO toliko pasjih poljubčkih, ki sem jih prejela danes mi je kar malo hudo, ker grem zdaj kar za cel teden na seminar in to brez mojih dveh repkov. Ampak gremo potem takoj za en teden v Bovec in bomo nadoknadili.

1 komentar: