BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

sreda, 27. julij 2011

NAGOBČNIK DA ALI NE?


Ko te nekatere situacije pripeljejo do tega, da začneš razmišljat o tem vprašanju. Moj Ben je kuža, ki v svoji bližini ne prenese samcev, že od nekdaj. S treningom sem dosegla, da gre lahko mimo samca, če le ta ne dreza vanj. Problem se pojavi, ker so drugi samci na sprehodih spuščeni in ko prosiš lastnika, če jih lahko pokliče k sebi vse preveč pogosto slišim odgovor: "Saj ne bo nič." Ne bom razlagala kako mi gre ta stavek na živce. Na sprehodih moram imet zato vedno oči na pecljih, da vsakega psa zagledam pred Benom in ga takoj pripnem na povodec. Ker pa sem človek me lahko kakšen pes, ki se mi prikrade za hrbet tudi preseneti. In tu se lahko začne težava. Sprehodi so najmanjši problem, saj se gibamo tam, kjer res ni veliko psov in redko koga srečamo. Problem je vedno več prireditev kjer je veliko psov, ki se jih udeležujemo. V to spadajo tudi agility tekme. Tam je veliko psov v neposredni bližini in kljub temu, da je Ben na povodcu se prehitro počuti ogroženega, kakšen pes prehitro zaide v njegov osebni prostor, ki je zanj vedno bolj svet. In vedno bolj je ljubosumen, če se kakšen pes giblje okoli mene, še huje pa je, če je zraven še Nike. In ker je takšna situacija zadnjič pripeljala do pretepa sem bila prisiljana začet razmišljat o tem vprašanju. Bi bilo morda bolje, če bi Ben v množici psov nosil nagobčnik? In ga je doletela ta "strašna usoda". Navadil se ga je precej hitro. Prvič je bil depresiven kot zna bit le on. Zdaj pa si ga poskuša snet le še vsake toliko časa. Psi okoli njega so varni, jaz pa dosti bolj sproščena in končno sem pogruntala način, kako s elahko mirno družim tudi s prijatelji, ki imajo samce. In še ena dobra stran nagobčnika je. Ne more si več privoščiti malice po lastnem izboru, ki jo najde na sprehodu. Tudi zaradi tega sva bila pogosto na bojni nogi. Zato nosi nagobčnik pogosto tudi ko ni zraven drugih psov. Pravzaprav sem ubila dve muhi na en mah. Ne vem zakaj tega nisem začela prakticirat že prej. Mariskateri pes je, ki se mu vidi da je agresiven precej bolj kot moj Ben in ljudje nagobčnikov ne uporabljajo. Ko se ga pes navadi, ga prav nič ne moti in mislim, da bi se mogla uporaba nagobčnikov bolj razširiti. Včasih pač preprosto ne obstaja druga rešitev in s to rešitvijo ni prav nič narobe!

Ni komentarjev:

Objavite komentar