BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

četrtek, 4. avgust 2011

Nike is back in Benči je bolj star, bolj nor


Nike se je gonila. Tri tedne je bila tečna, ker je toliko psov v hiši se ni niti crkljala, samo skrivala. Na treningu je sicer tekla agility tako, kot je treba, doma pa si ni bila prav nič podobna. Sploh zadnji teden, ko se ni hotela prav nič igrat, smao gledala je kje je Ben in se mu nastavljala. Počasi prihaja k sebi. Danes mi je že težila doma naj se igram z njo. Moja Nikica je nazaj :)Kolegica mi je dala odlično idejo kako naučiti psa prinašati žogice. Preizkusila sem jo in deluje! Dokler se je Nike gonila je žogico prinašala samo zato, ker jo je mogla, zdaj se pa že dva dni z mano igra in mi jo prinaša iz veselje. Žogico je tudi prej še nekako prinesla, drugih predmetov, raznih palčk in drugih igrač pa nikakor. Zdaj s to metodo prinaša vse. Juhu.

Beni pa je bolj star, bolj nor. Teka za žogico in mi jo prinaša nazaj in to ne za hrenavko ampak preprosto zato, ker se hoče igrat z žogico. Zadnjič je tekel agility kot šus. On je res, starejši je, bolj je otročji igriv in vesel. Tudi stres prenaša bolje kot včasih. Res sem vesela, ker imam zdaj dva vesela in razigrana psa, ki se v nedogled igrata z mano.

oba pa sta se naučila trikec, ki se mi je sprva zdel precej težak in si sploh nisem mislila, da ju bom to kdaj učila, sploh Benčka, ki ima malce več težav z ravnotežjem. Pa ga zna, tudi on. In to tako ljubko, zraven me tako lepo pogleda s svojimi učki, najlepšimi na svetu in je do konca ljubek. Seveda sledi filmček.

Na obisku je Sheila, Nikina sestrica. Da povem še besedo ali dve o njej. Super je. Nike 2. Karakterno sta si podobni do pike. Sheila ima čisto enake fore kot Nike, le občutljiva je manj in se veliko bolj crklja kot Nike. Bi človek rekel, da je to skoraj prednost. Ampak vseeno je Nike bolj cool. Že zato ker je moja :). Tudi na videz sta si zelo podobni. Tudi Sheila je pri nas deležna šolanja in učenja trikcev. Njena Tina prvi da bo tudi ona delala agility, zato jo učim prvih korakov. Privajanja na pokale v stanovanju. Šala :) Res pa je, da je pokal idealna ovira okoli katere lahko začneš kužka učiti cik in cap. Pa so le koristni še za kaj drugega, kot za nabiranje prahu.

3 komentarji:

  1. Skoraj sem že pohvalil, brez slovničnih napak.... Ampak zadnji odstavek je katastrofa, jao Simona :)

    OdgovoriIzbriši