BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

ponedeljek, 2. april 2012

Na prijetnem sprehodu po meni zelo ljubem Šobcu naletim na tole.

Taka stvar me res razjezi. In ni bilo prvič, da je koš za smeti, ki je zelo jasno namenjen pasjim iztrebkom, saj ima ušesa in na njem na veliko piše WC poln plastenk in kaj jaz vem česa. Ali so ljudje res tako leni, da se jim ne da poiskat naslednjega koša, ali je res tako težko odnest tisto plastenko ali tetrapak drugam? Če so lahko nosili polno, ali je res težko odnest še prazno? Pa ko so koši tam naokrog res na gosto nametani. Potem pa ljudje od pesjanarjev pričakujejo, da bodo povsod vedno skrbeli, da jih naši psi ne bodo motili, da ne bodo lajali, se podili med njimi, da se ne kopajo v isti vodi, kot oni, ker se bo zgodilo ne vem kaj, jim bo odpadla kakšna dlaka ali kaj? In seveda, povsod moramo pobirat pasje iztrebke. Zakaj bi jaz pobirala pasje kakce, da ne bojo motili gospode, če potem ta gospoda s svojimi smetmi zapolni "smetnjak naših kužkov". Zaradi takšnih stvari se bom še manj sekirala, ko se bojo moji psi poleti veselo kopali po vseh jezerih in vodah, kjer se iz neznanih razlogov NE SMEJO! Kako včasih ne maram človeške rase.

Ni komentarjev:

Objavite komentar