BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

nedelja, 22. april 2012



Zadnjič sem reklamirala studijsko fotografiranje psov. Uršo je prehitel Blayo in včeraj posnel nekaj odličnih fotografij mojih psov. Pri takih modelih to seveda ni težko. Sta profesionalna modela, ki pridno čakata v pozi ki jo želi fotograf in še bolj pomembno, Sposobna sta pozirati v nedogled. Da nastane ena taka fotografija je namreč potrebno narediti nešteto posnetkov. Ben in Nike sta se res izkazala. Nike je izjemno fotogenična in njene slike so skoraj vedno čudovite. Čisto druga zgodba je Ben. S svojo skuštrano frizuro, frfrujem, ki mu nenehno leze na oči, ki jih je že tako težko ujeti iz črne gmote njegove dlake, je mora fotografov. Ampak kot pravi model se zna nastaviti tako, da lahko dober fotograf iz njega potegne bistvo njegovega karakterja. Moj sladki Ben je tokrat zasenčil Nike, ki je na sliki sicer lepa kot vedno, ampak pred prisrčnostjo skuštranega mešančka, ki s prosečimi očmi zre v nebo se lahko skrije. Seveda sem prej malo uredila tudi njegovo frizuro in tako je Ben dokaz, da so starejši bolj šarmantni. Bolj star, bolj nor in vedno lepši moj sladki Panetone.

1 komentar: