BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

petek, 4. oktober 2013

KO POLETJE PREHITRO MINE

Kam je odšlo? Nimam pojma. Vsekakor je minilo prehitro in nismo ga zaključili, kot je treba. Nismo še zadnjič skočili v jezero, saj se je kar nenadoma močno ohladilo. Vseeno smo se imeli lepo. Kot sem si obljubila, sem se še neštetokrat odšla ohladit v blejsko jezero. Nisem pa pozabila niti na Bohinj. Z Anjo in njeno pasjo druščino smo se odpravili hladit ravno tja. Kako prijetno je imeti gorenjsko tako blizu. Ozračje se je segrelo do 40 stopinj. Tam pa sploh opazili nismo, kako vroče je. Na obisku smo imeli tudi nekaj prijatejev iz tujine. Bled in Bohinj smo razkazali prijateljicam iz Estonije. Tolmin in Bovec pa prijatelejm iz Nizozemske. Nad leptami Slovenije so bili vsi navdušeni. Velik del poletja je bila moja družinica povečana za vsaj enega pasjega člana. Nekaj časa je bila na obisku Sheila. Nekaj časa pa Vip. Vip je Tinina Pumica, ki me je močno navdušila. Skrajno neproblematičen kuža. Takšen bi se lahko sigurno trajno pridružil našemu krdelu. Vip sem vzela s seboj tudi v letošno jesensko Toplo in na Peco. Res sem navdušena nad tem kako dobrovoljna je ta psička. In z mojim krdelom se je odlično ujela. Celo z Nike, ki načeloma zavrača vse pasje obiske.



1 komentar: