BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

nedelja, 30. marec 2014

ČEMŠENIŠKA PLANINA IN VSE OSTALO

Vikend je bil čudovit. Sonce je sijalo in na obisku imamo Vipko. Soboto smo otvorili z enim doolgim in casual treningom s Petro. Končno se nam nikamor nimudilo. Tekli so vsi, Tone, Vip in Nike. Toneta že daje vročina in ni bil preveč navdušen. Sta bila pa Vipka in Nike toliko bolj. Potem smo uživali še na enem dolgem sprehodu po mengeških poljih. V Nedeljo pa smo se za spremembo odpravili na drug konec Slovenije, kot ponavadi. V Zasavje, na Čemšeniško planino. Zasavje nikoli ni bil moj najljubši konec Slovenije, zato se tja odpravim samo takrat, ko imamo v zagorju tekmo. Ampak h vribih nad zasavjem je čisto zares lepo. Kdo bi si mislil. Posebnost tega konca je Čemaž. Zelena "solata", ki pokriva celotna gozdna tla. In je tako živo zelene barve. Izgleda zelo zanimivo. In ta reč je dejansko za jest. Če se jo kdo loti nabirat pa mora bit zelo previden, saj vmes raste rastlina, ki je Čemažu zelo podobna, a v nasprotju z njim, smrtno strupena. Čemaž ima močan vonj in okus po česnu. Sem enga pojedla in se tega okusa nisem znebila cel dan. Vse dokler nisem zvečer obiskala prijateljice, ki mi je skuhala še okusno večerjo. Dobro je imeti prijatelje, ki tako lepo skrbijo zate. In na koncu vikenda so vsi psi utrujeni in vsak zaseda svoj fotelj okoli mene. Lepo je videti utrujene in srečne pse. Razen Nike, ki je malo manj sračna, ker se goni in neuspešno osvaja Bena, ki se niti slučajno ne zmeni zanjo.

Odkrila sem efekte v picasi, za obdelavo slik. :D juhu




Ni komentarjev:

Objavite komentar