BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

nedelja, 2. avgust 2015

EO 2015

Nekako sem letos končno uspela prilezt do tega evropskega. In izkušnja je fenomenalna. Prvi dan smo tekli ekipne teke. V jumpingu sem se uspela zmest in nisem vedla kam it, zato sme šla seveda narobe in se diskvalificirala. V agilityu pa sem pridelala ekipi 10 kazesnkih pik. Ampak ker so bili ostali toliko bolj pridni in tekli tri nule v jumpingu smo z ekipo uspeli priti v finale. Pod nos sem dobila izjavo, da nisem kaj dosti pripomogla k temu. Lepo, torej se ne smem veselit. Pa sem se vseeno. Tekla bom v finalu. V soboto smo tekli individualne teke a jaz sem se počutila grozno slabo. Bolel me je želodec, celo bruhala sem in komaj sem stala na nogah. Večino dneva sem prespala. Vseeno sem uspela jumping tečt nulo v agilityu pa mi je nula ušla zaradi Nikicine preskočene cone. Zmeraj te cone, zadnji čas je da nekaj naredimo z njimi. ZARES! Ampak, tudi individualno sva prišli v finale. Dvakrat finale za naju. Še toliko bolj vesela sem bila tega, ravno zaradi očitka, da sem šibki člen ekipe.
V finalnem ekipnem teku smo bili diskvalificirani ampak ne zaradi mene. Ekipi sem tokrat pridelala najmanj napak, le eno. Pa tako zanič sem. Spet je bila kriva cona, kaj pa. Prav tako je cono preskočila v finalnem individualnem teku, potem pa sme se še jaz zmedla in nisem naredila menjave pred slalomom, kot sem načrtovala in mi je šla na most namesto v slalom. Škoda za diskvalifikacijo a vseeno, prišla sem v finale. Dvakrat!!

Čestitke pa naši drugi ekipi, "Simply the best", ki je v ekipnem teku zmagala in neverjetnemu Sandiju in njegovi Mii, ki sta zmagala individualno small in sta res zgledala noro. Da so mi šle kar kocine pokonci, ko sem ju gledala. Bravo res!!

Ni komentarjev:

Objavite komentar