BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

sobota, 1. avgust 2015

KRNSKO JEZERO

Malo me je matralo, da bi Domna peljala na Krnsko jezero, saj je tam tako lepo. In smo šli. Res je lepo a ludi je preveč za moj okus. Pot je res primerna za družinice in temu primerno veliko jih je. In ob jezeru je res lepo, samo za nekaj časa sem ga obkljukala, saj je sama pot do gor tako dolgočasna, da nisem čisto sigurna da je vredno. Poleg tega sem načrtovala vsaj kakšno urco ali dve posedat ob jezeru, pa je tako pihalo, da je bilo presneto mrzlo in sva šla kaj hitro nazaj dol. Kužki pa so kljub vsemu uživali v dolgem sprehodu in to je bistveno.

4 komentarji:

  1. Pa pot dol se tudi vleeeeceeee, a ne? Saj ste sli iz Lepene?

    OdgovoriIzbriši
  2. Naslednjč pojdi zgodaj zjutraj, prideš na jezero in si skoraj sam. Potem pa potegneš še do Krna. Zelo lepa pot od jezera do vrha.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja Mojca iz Lepene smo šli.
    Grega smo se mal polenili in se nam ni dalo prezgodaj :). In smo se tolko polenili, da se nam ni dalo do vrha. Drugič.

    OdgovoriIzbriši
  4. hahaha ok ok :) predlog za naslednjič, ker dolgo dolgo časa nazaj sem to pot opravil in je bila res lepa. Mogoče jo letos ponovim.

    OdgovoriIzbriši