BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

sobota, 29. maj 2010

agility Maribor

Ta vikend, tekma v Mariboru. Ne pomnim, kdaj je bilo prijavljenih toliko tekmovalcev v S in M kategoriji. Nikoli še nisem imela številke 34 :D. Med vsemi temi tekmovalci je tudi kakšen perspektiven pes, pa sva kljub temu z mojim Let`s go slow, ki je bil včeraj še posebej v formi in je dobil kazensko točko na času v jumpingu, vseeno uspela pomesti z vso konkurenco in zmagati. v jumpingu se skoraj ni premilkal in ne vem kaj mi je bilo, da sem se nekaj ustavljala v slalomu, kar zdelo se mi je, da bo šel ven in sem mu počasi kazala val za valom. Halooo, kot, da je prvič videl slalom, ne vem zakaj sem to počela, ker če bi kar tekla naprej grem stavit, da bi naredli slalom lepo, kot ponavadi. Ehhhh SimonaLimona, ta ki spodbuja slow v Benu :(. Ne vem, kaj mi je bilo, ker načeloma imam raje, da kakšno oviro spusti, se diskvalificira, samo, da teče. Tudi agility je bil bolj siguren (pomeni počasen) zato nam je uspelo narediti vse cone. Ben Ben.

Ob parkurju za tekmovanje soo imeli še ne poligon, kjer smo lahko malo trenirali. Bena sem z eno izposojeno žogico (občasno izgleda, kot, da je na žogico popolnoma nor ampak kaj, ko ga vse tako hitro mine) poslala čez 4 hope in je za tisto žogico tekel kot šus. Na treningu na iliriji kar noče tečt, ne vem zakaj ne mara tistega vadbišča. Zanimivo, z razliko od večine psov na tekmah vedno teče bolje, kot na treningu. Pa na treningu nikoli ne naredim več kot treh tekov, ker mu sicer res vse dol pade. Naslednjič bom probala tečt s to žogico, mogoče že na kakšnem treningu in najbrž tudi kar na tekmi. Da vidimo, če bo kaj bolje, zadnjič namreč niti čevapčič ni pomagal, da bi šlo kaj hitreje.

2 komentarja:

  1. čestitke Ben!!! priden si bil! :) meni se je agility zdel kar uredu, precej bolj je laufal kot na jumpingu. drugače pa moj Ben tudi ne mara Ilirije, pa mislim da še kak verjetno... Mu je blo na Sneberju bolj všeč. Tam na Iliriji teče kot upokojenec, res. Sploh na slalomu podira vse rekorde v počasnosti. Še dobro da na tekmi mal boljše zgleda vse skupi :)

    OdgovoriIzbriši
  2. No, saj, to da kdo ne mara tega vadbišač, se gelde na njegovo stanje, niti toliko ne čudim :)

    OdgovoriIzbriši