BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

nedelja, 16. maj 2010

Sezona v polnem teku...

Agility sezona je v polnem teku, za nami je že ptujska tema, pa Ložnica...v obeh sva bila diskvalificirana, pa tudi sicer se mi nekako zdi, da ni tekel najbolje. Čeprav, niti tako počasen ni bil. Tako no...Jaz sem začela manj vodit od ovire do ovire, teči sključena in sem zato hitrejša. Tudi Ben zaradi tega bolj potegne, ampak to naju je zdaj stalo in sva bila ravno zato v Ložnici diskvalificirana. Vseeno malo preveč stran od ovire sem tekla in je šel za mano in tako mimo hopa. Ko sem ga hotla poklicat nazaj je pa šel čez iz napačne smeri pač. Ampak v splošnem je vseeno bolje, če tako vsaj malo hitreje teče...
Vreme nam ni najbolj naklonjeno, že v Ptuju je bilo precej hladno, v Ložnici je pa itak deževalo. Ampak nov sistem tekem mi omogoča, da grem prej domov, tako sva z Ložnice res pobegnila. Bi še prej ampak ker je Roland nekaj raztural z Amy(mami od Nike) sem pač mogla gledat še njega. Amy je v Ložnici naredila še zadnji pogoj za trojko in šla tudi tečt že takoj kot predtekmovalka v trojki in se odrezala precej dobro. Čestitam Roland in Amy. Pa 5rci in Didi, ki sta tudi končno naredili drugi pogoj za dvojko tudi :). Je bil dan pogojev. Konec koncev sva v agilitiju tudi midva naredila še en pogoj :)Ko bi jih lahko nekaj kar k Nike prenesla... Četitke tudi nama :)



Poleg tekme smo v Ptuju preživeli lep "družinski" dan, v družbi Bučkovih in tokrat tudi Asha (bratec od Nike) ki živi tam. Najbrž mi ni treba posebej povdarjat kako lep dan je bil. Ptujska tekma pa je tako ali tako, kot že tolikokrat povedano, ena mojih najljubših.

Ni komentarjev:

Objavite komentar