BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

četrtek, 20. maj 2010

VSAKA MEDALJA IMA DVE PLATI


Ja...Moja psička spita na moji postelji, imata vsak svoj boks v spalnici, kamor se lahko skrijeta, ko imata vsega dovolj, vsak svojo blazino na atriju, kjer lahko meditirata z mano, če želita se lahko pa tudi oba stlačita v moje naročje, jesta najboljšo hrano, dvakrat na dan. Včasih morata, ubožca narediti kakšen trik. Vsaj na en doooooolg sprehod gresta vsak dan, poleg tega pa se tudi vsak dan igrata s sosedovo psičko Bibo. Povsod ju vozim s seboj, ju ves čas ljubkujem, čoham in crkljam. To je pripeljalo, do tega, da sta med najbolj razvajenimi psi na sevtu. In zaradi tega neskončno trpita, ko morata kdaj pa kda le ostati sama doma. Saj ne, da bi hotela, ampak moram pač kdaj pa kdaj tudi v službo. In mojadva razvajenca ta čas očitno tulita, kot ranjene živali. Soseda se je namreč odločila, da, ker baje tulita vse dneve in noči, me bo prijavila društvu za zaščito živali. Naj omenim, da sem tudi sama članica enega teh društev, torej ne vem zakaj, se gospa ne oglasi kar pri meni, saj se ve kje so moja vrata. Lahko norim, sem jezna na sosedo, lahko vse gladko ignoriram, jaz že vem kakšne so stavri, lahko pa na stvar gledam tudi iz svoje vedno optimistične perspektive. Pravzaprav sem lahko vesela, da imamo sosedo, ki opazuje dogajanje v vasi, vidi, da je kje nekaj narobe in ukrepa. Konec koncev je za veliko vrati veliko nasilja, od katerega se ljudje obračajo stran. Pravzaprav sem ji lahko kar hvaležna. Mogoče bi gospa lahko le pritožbo naslovila na drugega naslovnika, na društvo proti mučenju sosedov, če moja psa res tako tulita, ko me ni doma. Se opravičujem draga soseda, če vas moji psi motijo, tudi jaz bi bila bolj srečna, če bi vedela, da moaj psa lepo mirno čakata, ko sta sama doma. vendar pa žal ne gre drugače, delat moram in nikakor ne zaslužim dovolj, da bi si lahko privoščila pasjo varuško za vse ure moje odsotnosti.

1 komentar: