BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

nedelja, 31. oktober 2010

Balaton








































Hotela sem oditi nekam, kjer še nisem bila. Nekam, kjer bom lahko kak dan ali dva počela nič. Slednje se ni zgodilo, ker pač ne morem biti pri miru, zato smo veliko hodili naokrog, vendar vseeno bolj turistično.
V četrtek smo se odpravili na Blatno jezero na Madžarsko. V mesto Siofok. To je dejansko letno letovišče, kar pomeni, da izven sezone tam ni NIKOGAR. Sliši se dobro. Ker sem vedela, da gneče ne bo nisem rezervirala nobenega prenočišča. Pod nikogar pomeni tudi, da so zaprti vsi hoteli in tudi vsi apartmaji. Le s težavo sem tako dobila sobo v hotelu za eno noč, kjer so mi dovolili tudi pse. Prenočili smo v hotelu Balaton. Nisem hotelski človek zato sem še isti večer na sprehodu našla celo odprte apartmaje, kjer so za pol nižjo ceno oddajali paratmaje in ravno tako dovolijo pse. Naslednji dan smo se torej preselili v apartmaje Bella. Ti so takoj ob parku, kamor greš sprehajat psičke in vodi naravnost na plažo. Zdaj je to, da ni nikjer žive duše končno postalo prednost, saj sem se lahko s psi mile volje sprehajala naokrog in nisem motila nikogar. V letni sezoni pa nisem prepsičana, če bi tja odšla s psi, ker mesto zgleda kot eno velik žurerski center. Balaton je zanimiv. Meni osebno nepredstavljiva je bila velikost jezera. To je madžarsko morje in dejansko imaš občtek, kot, da si na morju, saj kopnega druge strani jezera ni videti. Edino kar vsake toliko opomni, da je to sladka voda je zmrzal zjutraj, dračje sem in tja in labodi ki plavajo po njem.
Pogledat smo šli tudi Budinpešto in mesto Kastely.








































Ker se gre na Madžarsko čez prekmurje smo naše počitnice končali kje drugje kot....

5 komentarjev:

  1. WAW! Madžarska neverjetno lepa, sem hotla neki pametnega komentirat, ampak ne najdem besed, skratka ko bi le šla s tabo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Simona, LOL :D

    "Roland", smo čakale na povabilo! :), jaz in Beni bi prišla enkrat decembra malo težit, pa po poti bi naložile še Simono, atija Bena in Nike!!

    OdgovoriIzbriši
  3. In zgodlio se bo!

    Ma jaz se od srede decembra do nadaljnega itak ne odlepim od prekmurja :) Pa itak mam še od lani dolg it neko božično predstavo tja gledat, lah združimo.

    OdgovoriIzbriši