BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

nedelja, 10. oktober 2010

Iz noči s četrtka na petek smo spali zelo slabo, saj se je videlo,da se Nike ne počuti dobro, ves čas me je zbujala in spala je z repom med nogami. Zjutraj ni hotla it niti lulat ven, ni jedla, ne pila, samo skrivala se je pod kovtrom. Ker mi ni bila niti malo všeč sem jo peljala k veterinarju. Krvna slika je bila slaba, Nike pa dehidrirana in je ostala na infuziji. Zvečer je šla že domov z diagnozo vnetja sečil. Bila je za odtenek bolj živahna, vendar še vedno slabotna. Ker sem imela v soboto tekmo in se mi ni zdelo prav nič dobro zanjo, da je cel dan na mrazu in ne more v miru počivati je ostala pri Silvotu.

Z Benom sva tako po dolgem času preživela dan kot v starih časih, sama. V petek zvečer je pol ure bulil v vrata in čakal, kdaj se bo Nike končno pokazala. Kljub temu, mislim, da je potem v soboto prav užival sam z mano. Odtekla sva dva solidna, nenajpočasnejša teka in zmagala s 5 kazenskih pik, ker je šel ven iz slaloma. Zakaj? Nimam pojma.

Potem pa sva se celo popoldne igrala in prav uživala. Nike pa je med tem mirno počivala v topli postelji. Roland je imel izpit za inštruktorja. Na tekmo je tako prišla sama Metka s Kiro. Ker me je zadnjič tako navdušila je Metka dobila idejo, da bi šla tečt z njo kot predtekmovalka v A2. Sicer sem se malce upirala, ker sem vedela, da bo to ena velika štala, saj je Kira hitra in jo bom težko lovila, ni pa samostojna na parkurju in se je ne da pošiljat naprej. Kot sem predvidela, najin tek JE bil ena velika katastrofa. Tisti, ki niso poznali zaporedja ovir so sice rrekli, da je bilo v redu, vendar niso vedeli, da sva pol ovir spustili in si parkur kar dobro prilagodili, ker je enostavno nisem mogla lovit. Me je kar strah tečt z Nike. Dejstvo je, da bo mogla bit samostojna na parkurju, na čemer pa itak že zdaj delam. Je pa vseeno bilo zabavno ni kaj.

Že v soboto so prišli na tekmo Alanini. Prekmurci so ostali v Ljubljani, natančneje v Kranju, ker so pri Alaninih, ki so iz Kranja prespali. Jaz sem se jim pridružila v nedeljo zjutraj. Že v soboto sem šla po Nike, ki se ji je poznalo, da ji je počitek pasal. V nedeljo zjutraj je bila kot nova, spet polna energije. Šli smo na sprehod po kranju, nato so nam kranjčani pripravili odlično kosilo s super sladico. Breda, kljub temu, da je to edina torta, ki jo baje pripraviš je tako dobra, da bi jo lahko jedla in jedla, tako da kar :). Potem smo šli še malo na hitro v šobec pokazat prekmurcem kako je tam lepo in prelep vikend se je kot vedno prehitro končal.


Nike bi rada bila reševalka


Ben se privaja na voziček, da bo dober terapevt




Ni komentarjev:

Objavite komentar