BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

nedelja, 17. oktober 2010

Na obisku pri Nini in Benu

Ta vikend smo bili na obisku pri Nini in njenemu malemu Benu na primorskem. Malo smo pohajali, ne preveč, veliko smo se pa zabavali. Jaz predvsem na račun malega Bena. Ma kakšna faca je ta pes. Zdaj mi je jasno, zakaj so bili cerkuški psi pudli. Ta pes kar naprej zganja norčije. Od vsega pa mi je najbolj všeč, da vse neumnosti, ki jih zna kar naprej sam ponuja. Mojadva moram podkupovat s priboljški, Bena sploh, predno karkoli naredi. Brez pribolškov ni nič pravi. Ta mali Ben pa jih poka kar naprej. Nič ti ni jasno, ko kar naenkrat stoji na tvojih nogah in hodi s tabo. Se odloči in gre igrat klavir. preganja avtomobilčke, kar naprej dela smašne face, hodi po zadnjih in maha s sprednjimi in kar me je najbolj navdušilo je to, da kocka :). Skratka, res je faca od face.










1 komentar:

  1. uffff, joj Simona, če bi Ben znal brat, bi mu tole takoj pokazala :D sem mislila, da je Ben tako poseben sam zato, ker je pač moj in da se samo meni zdi taka faca :) Ben pravi, da pridite še kdaj na obisk, pa Nike je frizbi pozabla!

    OdgovoriIzbriši