BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

sobota, 22. januar 2011

druga tekma zimskega pokala v agilityu-Nike

Tudi to organizira KD Postojna v konjušnici grada Prestranek. Bila je Nikicina druga tekma. Zadnjič sem nekaj paničarila in tako delala cele štale na parkurju. Potem pa sem na treningu ugotovila, da če vodim čisto mirno gre vse po načrtu. Vhodi v slalom so na treningu super, skoraj nobenega ne zgreši, ker seveda ne paničarim in samo rečem slalom, pa gre. Tudi vse ostalo štima. V Bistvu je Nike super. Tudi naspidirana je precej. Tako sem se na tej tekmi odločila, da res ne bom živčna in res ne bom paničarila. Začela sem že tako, da sem šla v avto po Nike mirno in počasi. Ponavadi laufam, kot, da mi gori ogenj za petami in zganjam paniko že tam. Potem sem šla mirno na štart in mirno štartala. Že med tekom sem se počutila super, ker nisem paničarila in sem ji vsak ukaz dala lepo mirno enkrat. Tako mirnega teka odkar tekmujem še nisem odtekla. In sva v jumpingu prišli skozi s 5 kazenskimi pikami, ker mi je vhod v slalom vseeno falila. Nič hudega, to bova še vadili pa bo. Posnetek sicer ne zgleda tako super, kot sem se jaz počutila, ampak po mojem občutku je bil to res lep tek.


agility sem spet malo bolj mutila, sem ji slabo pokazala hope in spet sva se lovili na slalomu, tako, da sva bili na koncu diskvalificirani, cona je bila pa spet super.

KOnčni povzetek, nekaj izkušenj še rabiva kako tekmo, da pogruntava, koliko ji lahko zaupam, pa bova razsturali :). Komaj čakam naslednjo tekmo, predvsem pa razmere, da bom lahko v miru trenirala tako kot je treba.

2 komentarja: