BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

torek, 18. januar 2011

KOLEBNICA

Po eni strani je zoprno, ker v bližini mojega parsona ne moreš početi prav nič, ne moreš teči, ne moreš rolati, ne moreš kolesariti ( mimoedoče kolesarje, tekače, itd pusti pri miru, vse se konča, ko se česa takega lotim jaz), se sankati, niti skakati kolebnice. Nike se ob vseh teh dejanjih namreč gladko odtrga. Danes sem za hec probala kako bi mojadva odreagirala,če bi jaz malo poskakala doma, s kolebnico. Ne vem kaj je na tej stvari, ampak zmešalo se je celo Benu, kaj šele Nike, ki se ji je odcufalo totalno. Ne moreš verjet kakšne zvoke to spušča. Zame pa je kolebnica očitno bolj kot za karkoli drugega trening za trebušne mišice, ker se nisem mogla nehat režat ob NIkini reakciji in zvokih, ki jih je spuščala. Ko smo se vsimalo umirili mi je ratalo posneti tole:

1 komentar:

  1. hahahaha ta Nikec je ena faca :) ja jooooj, a ne vidiš, da bi ona tudi skakala čez kolebnico :)) Ko prideš, jih bomo naučile http://www.youtube.com/watch?v=x8xM7JiweGU&feature=related

    OdgovoriIzbriši