BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

sobota, 22. januar 2011

druga tekma zimskega pokala v agilityu-Ben

Tudi Ben je tekmoval, seveda. Te zimske tekme, ko mu ni vroče so mu res pisane na kožušček. Prav uživa, ko teče. Se mi zdi, da mu je zares všeč, da ne dela tega samo zato, ker jaz tako hočem. Me prav zanima kakšna bo letna sezona. Kot pri Nike, sem tudi pri Benu tokrat pristopila popolnoma mirno. In tudi on je to očitno čutil. Vzdevek Let`s go slow je zamenjal za Let`s go fast in je letel. Brez napake sva prišla čez jumping in z faljenim vhodom v slalom čez agility. S slalomom imamo mi pač težave. Sicer lep vhod je bil za nas vseeno malo pretežak. Pa kaj. Pri vsej hitrosti je naredil celo cono. Prav ponosna sem nanj. Zasedla sva drugo mesto in bila samo sekundo za prvo uvrščeno parson russell terierko. To nama je še posebej v ponos, ker kaže na to, da je Ben res pičil. Ma prav navdušuje me zadnje čase ta moj Beni. Kako navdušeno laja na štartu, kakšne obrate zna narest, celo pospeške ima, še posebej v tudnel. Super je, ponosna sem nanj! Ampak video itak pove vse.
Čestitamo tudi Mateju, ki je stažiral Sodnici za zelo simpatične parkurje.
Ker so na tekmi ljudje, ki jih sicerne videvam smo se zadržali kar cel dan, čeprav smo mi zaključili že ob dvanajstih.



1 komentar: