BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

sobota, 1. januar 2011

Z "Goričkega" v "Piran"





So bile počitnice...in smo šli, na potep po Sloveniji.






26.decembra smo začeli naše popotovanje z enodnevnim izletom v Prekmurje. S Tino in Sheillo smo presenetili Metko. Sanjalo se ji ni, da prihajamo in naše presenečenje ji je bilo všeč. Mislim, da smo ji dali najboljše možno božično darilo. Potem smo po prekmurskih poljih "lovili" miši in preživeli čudovit družinski dan. Kot se za božič spodobi. Samo Ash je manjkal. Fantje, kaj pa, v teh letih jim gre po glavi vse kaj drugega kot družinska srečanja.









V ponedeljek zjutraj smo spakirali kovčke in naredili en ovinek na poti do "Pirana". Za dva dni smo šli k Petri, Cenetu, Veni in AC na Planino pod Golico. Kot vsako leto sem tja s seboj prinesla sonce. Dva dni smo potem pohajali pod Golico in uživali v sončni zasneženi podalpski deželici.









Od Petre&Co smo prišli v torek zvečer in takoj v sredo zjutraj odšli k Nini v Sežano. V Ljubljani so že nekaj dni odmevali poki petard, ki so razburjali Bena in to je tudi eden od razlogov, zakaj se nisem nič kaj obirala in sem bila doma kar se da malo časa. Če imamo potepanje po Sloveniji, ne sme niti obala odpasti. V četrtek smo jo tako mahnili še malo na morje.








Zvečer pa smo se že odpravili v Logatec k Boštjanu, Molly, Anji in Ruby, kjer smo potem v petek dočakali novo leto. Okoli Logatca je nekaj zelo prijetnih sprehajalnih poti. Super je, če po svetu hodi z domačini, ki ti odkrijejo še kakšen lep konček za katerega se ti niti sanjalo ni, da obstaja. Petek dopoldne smo preživeli na zelo prijetnem sprehodu. e pred sprehodom, pa mi je dedek Mraz pustil čudovito darilo. Ravno prejšnji večer sem razlagala, da bom nekoč imela hišo in prostor. Takrat si bom omisila še dve domači živalici. Vietnamska prašička. Zjutraj stopim pred hišo in kdo pride na dvorišče. Majhen črn prašiček. Skoraj so mi izstopile oči z jamic. In pustil se je celo pobožati, vendar to darilo očitno le ni bilo zame. Nazadnje je le pobegnil. Zvečer pa...Mi smo se krasno zabavali. Citiram Nino: "kdo bi na silvestrovo cel večer barval božične okraske za naslednje leto? No, mi smo jih." pričakovannje novega leta pa je za kužke vse prej kot zabavno. Vsi so zaradi petard in raket malo znervirani, Ben pa je čisto sesut. Tresel se je celo popoldne, ses tiskal pod mizo, ignoriral hrano in se umiril šele zjutraj. Zaradi njega sem vesela, da gredo prazniki h koncu. Kljub smrtnemu strahu pa... Ker ima veliko mojih prijateljev muco, Ben pa jih ne mara sem ga poskusila navaditi tudi na mačke. Za kaj takega bom mogla kar recej delat. Njegov strah in ignoranco česarkoli sem hotela izkoristiti in dala mačka v isti prostor kot njega. Morda ga vsaj v tej situaciji njegova prisotnost ne bo motila. Jah, ne glede na to kako ga je strah petard se s tem ni strinjal. Zbral je svo voljo, ki je bila v njem, da bi pregnal vsiljivca. Trd oreh, bom še razmislila, če se bom to dejansko lotila popravljat ali bom raje pustila tako kot je. Vsi se pač ne razumejo med sabo, kaj češ.























Prvi dan novega leta pa smo šli na obisk k Jean in njenim Lyri, Bamm Bammu in Oli. Najbž ni, da bi se ravno hvalila z dejstvom, da sem ji obisk obljubljala, ko je bil Ben še majhen, pa mi je do nje uspelo priti šele zdaj. Bolje pozno kot nikoli, pesički so uživali še v enem prijetnem sprehodu po prelepem krasu. Nike mi je podarila odlično darilo. Baje, da delaš vse leto to, kar delaš prvi dan. Nike se je očitno dločila, da bo njena novoletna obljuba to, da mi prinaša žogice. In mi jo je. Pridna Nike. Naj bo torej leto 2011 polno prijetnih sprehodov in prinešenih žogic.


Skratka, v enem tednu smo uspeli zamenjati kar nekaj krajev, se potepali po snegu, ob morju, Slovenija me s svojo raznolikostjo na tako majhnem področju vedno znova navdušuje. Psički pa...najbrž komaj čakajo konec počitnic, da se bojo lahko malo odpočili. Od vseh teh potovanj in druženj s toliko različnimi pasjimi prijatelji so namreč kar precej utrujeni.

Ni komentarjev:

Objavite komentar