BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

sreda, 2. februar 2011

Ben in tekoče cone

Kot sem rekla, Ben bo imel tekoče cone. To kar ima zdaj je naklučje, ali jih ujame ali ne, ali sem dovolj hitra, da ga na mostu prehitim in mu cono pokažem. Takrat jo naredi. Načeloma je previlo, da če je počasen jo naredi, ker ga takrat seveda jaz ujamem, če je pa hiter, pol pa poleti. Jaz rajši vidim, da teče hitro, pa če skoči s polovice mosta, samo da laufa.
Ampak, ker zadnje čase kaže toliko navdušenja nad agilityem sem se odločila, da ga naučim tazaresnih tekočih con, nič heca. Predvsem zato, ker se mi nekako zdi, da zna vse, kar rabi znat in so treningi relativno dolgočasni. Da nama nekaj dogaja.
Danes sva imela prvo učno uro. Sem vzela hrenavke s seboj, da bi mu jih nastavljala, če bi bilo treba, pa ni bilo. Je zelo navdušeno tekel za žogico. Če bo žogica ratala nezanimiva dobi pa kamenčke, skratka, takole je uspevala najina prva učna ura...
kdo bi si mislil,da se bova midva kdaj s takimi detajli ukvarjala :)

Pa tudi sicer pomagajo treningi z NIke tudi pri teku z Benom. Kar se pri njej naučim probam tudi pri Benu in tudi zaradi tega teče bolje in hitreje.

Ni komentarjev:

Objavite komentar