BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

petek, 11. februar 2011

Pa še nekaj o poslušnosti






Jaz sem hiperaktivna. Ne morem biti pri miru, ves čas bi nekaj naokrog hodila in skos nekaj počela. Pri eni stvari, pa priznam, sem strašno lena. Pri treningu. Zato je Nike rabila 100 let, da se je naučila cone in slalom. Zato ne zna milion trikcev, oz jih zna bolj površno. In zato tudi njen obedienca ni kdo ve kaj. Splošna poslušnost štima, klasične vaje pa malce šepajo. Vsaj v detajlih. Na mojo srečo je zelo pametna psička, ki se z malo treninga veliko nauči.
No, zdaj sem se lotila treninga poslušnosti malo bolj resno. Zakja? Kar tako, da nekaj delamo, ker imamo super travnik direktno pred hišo (sicer blatno za znort) in nimamo nobennega izgovora, da nebi!
Odločila sem se, da ju odlaganja učim kar tako, da dam enega na prostor in z drugim delam, tako je najlažje in ubijem dve muhi na en mah. Moram pohvalit oba, da zelo lepo odlagata in ne vstajata medtem, ko delam z drugim. Benov poleg je tak kot vedno, zanj je to živ dolgčas, dela pa zelo lepo vse ostale vaje, Nike je pa itak fenomen. Karkoli ji enkrat pokažem zna. Samo še položaj pri poleg morva malo izboljšat.

Ni komentarjev:

Objavite komentar