BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

sobota, 23. januar 2010

Komna oz. dom na Komni 1520m







Tokrat nam je uspelo. najti sonce namreč. ja morda izgleda, kot, da že malo težim. Ampak v Ljubljani je toliko megle, dan za dnem, da je videti modro nebo pravi zaklad. Res je, Benu in Nike je čisto vseeno ali sije sonce, je oblačno, megleno,... samo da smo mi skupaj. In vem, da sta zadovoljna, da lahko cel dan norita, še posebej NIke. Ben je bil danes nekaj dobre volje. Ponavadi stopiclaj za mano, danes pame je kar nekaj prehiteval. Tako rada vidimnjegov veseli repek, ki pomahuje pred mano. Šli smo na domna Komni. Sicer nizek hrib, pa se gor vseeno hodi dobri dve uri. V opisu je vzpon zložen in res je tako. Primeren za ljudi popolnoma brez kondicije. Se pa zato toliko bolj vleče, na koncu je že skoraj tečno in komaj čakaš vrh, pravega vzpona ni nobenega. Ves čas vijugaš po 48 serpentinah. udi tokrat nas je vso pot spremljala megla ponekod tako gosta, da se je vlaga zajedala v kosti in je bilo prav nadležno mraz. Ampak na koncu se je vse izplačalo. Na vrhu nas je pričakalo sonce in to še kako toplo. Izkoristili smo dan in ostali tam dokler se ni skrilo za sosednjimi gorami. Najbrž mi ni treba posebej povdarjat, da jaz itak sploh nisem hotla nazaj dol, lahko bi ostala kar gor, kar za "skos"...

2 komentarja:

  1. ...in zgodilo se je, da sva se s prijateljico ta isti dan opravila na lov za sončkom na ta isti hrib. Neverjetno a resnično sem ta dan lahko občudoval dva sončka. Eden se je šopiril nad zasneženimi vrhovi, drugi pa je tiho prisedel poleg naju z malo Nike v naročju. Nisem se mogel zadržati, srce mi je začelo razbijati...o sončku sem želel izvedeti vse, jo spoznati, uživati z njo na sončku, svežem zraku. Žal mi ni uspelo, očitno pa sem izvedel najpomembnejšo stvar - imena njenih psov - saj so me pripeljala do te strani in kdo ve, morda nekoč še izvem vse o sončku....

    OdgovoriIzbriši
  2. Uau a resno? a smo se pogovarjali?

    OdgovoriIzbriši