BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

torek, 5. januar 2010

zimska pravljica 1., 2., 3.,...

Zimska pravljica se je dogajala. Kljub temu, da večino dni dežuje, je oblačno ali karkoli, nam je uspelo. Soboto med božičem in silvestrovim smo preživeli pri 5rci na planini pod golico. V petek, ko smo prišli tja je deževalo, zvečer pa je že začelo snežiti. Tako smo se v soboto zjutraj zbudili v zasnežen dan, pa to ni vse, bil je tudi s soncem obsijan. Od tistega vikenda, ko je bila tekma in je bilo takoooo mrzlo, da so zmrzovali lasje in dlačice pasjih kožuščkov se je močno ogrelo in dež je pobral ves sneg. Le mi srećneži v hribih smo ga bili spet deležni. dan smo preživeli v pravljici. Sonce se je lesketalo v snegu, polno ga je bilo še na drevesih in narava je bila res balzam za oči. Sneg pa seveda glavna zabava za naše pasje prijatelje.
Pomislila sem na Blaža, ki bi najbrž užival, če bi lahko to fotografiral, ker pa njega ni bilo, sem s svojim skromnim znanjem o fotografiji in skromnim aparatom ujela nekaj te pravljice...





Praznovanje novega leta...Moram reči, da sem bila prijetno presenečena. Proti lani...prav bala sem se kako bomo to prenesli. Lani smo bili kot na fronti dva dni prej, Ben niti lulat ni šel, vozila sem ga precej ven z Ljubljane, ker se je tako bal pokanja. Letos sem res popolnoma ignorirala vsak pok in dokler je počila petarda samo vsake toliko sploh ni odreagiral. Bati se je začel šele, ko se je to začelo ponavljati pogosteje. Z razliko od lani se je to začelo šele pozno popoldne 31. decembra. Seveda ima nekaj s tem tudi dejstvo, da živimo na precej mirnejšem kraju, kot lani. December smo torej preživeli dokaj mirno, brez strahu in panike. Tudi samo silvestrovo je bilo dokaj mirno, ob dveh ponoči je bil spet blažen mir.

Druga zimska pravljica se je zgodila prvo nedeljo v letošnjem letu. Spet nas je razveselilo sonce. (vse dni vmes so bili sami oblaki) Šli smo na veliko planino. Ne bom se ponavljala, lesket sonca v snegu, za malenkost prevč ljudi, pa vseeno spet čisti užitek na gorskem zraku. Nike in Ben sta zvečer samo dol padla in nista vedela zase. Tu je dokaz ( o lepem dnevu, Nike in Bena v spečem položaju se nisem spomnila lovit :D )






Slike s planine by (F)Zlatko & Matej O.

Ni komentarjev:

Objavite komentar