BENETTON & NIKE & NYÍL

BENETTON & NIKE & NYÍL

sreda, 27. januar 2010

Mojca Pokrajculja

Kdo je lisička, kdo je zajček?? Mislim, da imam doma kar dve lisički.
Kaj narediš ko prideš domov in ugotoviš, da je nekdo odkril slabo zaprte kosmiče na prenizki polici in si privoščil slastno malico? Naslednjič daš kosmiče v posodo s pokrovom. Kaj pa narediš, ko prideš enkrat drugič spet domov in odkriješ posodico z odvitim pokrovom in kosmičev spet od nikoder? Ja, saj razumem, to so tudi moji najljubši kosmiči. Kaj narediš, ko prideš domov in ugotoviš, da je nekdo spravil medenjake z 1,8m visokega hladilnika, kaj narediš, ko spet naslednjič prideš domov in odkriješ da ni več tvojih Misura krekerjev?? Poker face pa stoji pri vratih, te gleda z lepimi rjavimi učki, prituhnjen, ker točno ve, da to ni bilo v redu in rahlo maha z repkom. Nič, repku ki maha se ne morem upret. Vem, da ni najbolje ampak lahko se samo nasmejim in stisnem ta kosmati repek k sebi. Krivda je spet na moji strani. Kaj pa puščam nezaščiteno hrano na spodnji polici, medtem, ko sta pesjanarja sama doma. Lahko sem samo srečna, ker pobiram ovitke po stanovanju in vem, da sta se toliko potrudila, da sta krekerje odvila predno sta jih pojedla. Pametna kužka. Torej mi ne preostane kaj dosti drugega, kot, da se pridružim njunemu veselju in si še jaz privoščim kaj dobrega. Martini zame prosim. Čin. naslednjič pa pospravljaj hrano, v omaro, posodo, pod ključ!

Ni komentarjev:

Objavite komentar